3 fra Brønderslev skal i ringen
Brønderslev Bokseklub deltager i et stort boksestævne med 3 boksere i Syvstenhallen lørdag, arrangeret af BK Pugilist, Frederikshavn.
Sådan oplyser Erik Thrane fra Brønderslev Bokseklub til Brønderslev Nærradio.
De ene af de tre boksere som stiller til start er Felix Søe Garbøl, 14 år, som bokser i letvægt.
Han møder en bokser fra FAK Århus, Thor Aising.
Det er Felix` tredje kamp og en modstander som vi ikke kender noget til, men FAK er kendt for at have nogle dygtige boksere, og da Felix heller ikke er tabt bag en vogn hvad angår boksning, så tegner det til at blive en god kamp, som Felix selvfølgelig håber at han vinder
I mellemvægt bokser brønderslevbokseren Benjamin Ahm Krag sin anden kamp mod Hjalte Lund fra arrangørklubben BK Pugilist.
Benjamin, som er 17 år, er selvfølgelig spændt på kampen mod Hjalte, som også er et ubeskrevet blad i Brønderslev, men ingen tvivl om at Benjamin kan forvente god modstand fra hjemmebanebokseren.
Den tredje og sidste bokser fra Brønderslev Bokseklub som skal i ringen er den 18 år gamle Joakim Nørregård som ligeledes bokser i mellemvægt.
Joakim skal også bokse mod en bokser fra BK Pugilist, Jan Jensen.
Joakim bokser sin tolvte kamp og Jan bokser sin kamp nr. 21.
Vi kender lidt til Jan og ved at han er en god bokser, men derudover ved vi ikke meget om ham, siger Erik Thrane.
Joakim er dog også en god bokser, så vi forventer en god kamp og håber selvfølgelig på sejr til brønderslevbokseren, udtaler Erik Thrane.