Generalforsamling 22. april
Indkaldelse til ordinær generalforsamling
I Brønderslev Hallerne, Knudsgade 15, 9700 Brønderslev, onsdag den 22. april 2026.
Tidspunkt:
Kl. 18.00 serveres stegt flæsk m/ tilbehør – Tilmelding nødvendig på mail!
Kl. 18.45 er der oplæg v/Anne Norup Justesen, DGI.
Hvordan står det til med frivilligheden i Danmark?
Er det nemt at få frivillige, og hvis ikke, hvad skal der til for, at det bliver nemmere?
Hvordan får vi de unge med og sikrer næste generation i vores foreningsliv?
Arbejdet med foreningens arbejdskraft bør være et centralt omdrejningspunkt i bestyrelsen.
Er det det hos jer? Hvis ikke, så kom og hør nærmere.
I får konkrete værktøjer med jer hjem, så I er klar til at tage imod næste generation af unge
frivillige.
Kl. 19.30: Generalforsamling i Idrætssamvirket
Dagsorden:
1. Valg af dirigent
2. Navneopråb og valg af to stemmetællere
3. Formanden aflægger bestyrelsens beretning.
4. Kassereren aflægger det reviderede regnskab
5. Indkomne forslag, herunder fastsættelse af kontingent til Idrætssamvirket.
6. Valg af medlemmer til bestyrelsen.
Valg af bestyrelsesmedlemmer for 2 år:
Flemming Kvist – villig til genvalg.
Klaus Riis Klæstrup – villig til genvalg.
Ib Sørensen – villig til genvalg
Søren Jordansen –
Valg af to suppleanter for 1 år.
På valg er:
Henrik Lund - Anders Madsen.
7. Valg af revisorer. På valg er:
Per Taagaard – villig til genvalg
Valg af revisorsuppleant
Erik Therkelsen – villig til genvalg
8. Eventuelt
Bestyrelsen foreslår uændret kontingent. Der er ikke indkommet forslag til generalforsamlingen!
Af hensyn til forplejningen, vil vi gerne vide, hvor mange personer, som vil deltage i spisningen!
Tilmelding til spisningen kl. 18.00 senest søndag den 19. april 2026 på: isb9700@gmail.com